Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Bumbibjörnarna, yey

Publicerad 2010-10-30 09:06:17 i Familjens vardag

Natten har varit bra, dock kom jag i säng rätt sent, kunde inte sova men när jag väl kom till sängen somnade jag på tre röda ^^ Och vaknade att jag låg på tvären i sängen? Fattar inte vad jag gjort inatt, jag måste ha varit så trött att jag rullat omkring eller något, helstört iallafall ;D

Iallafall :) Nu är vi uppe sedan 15 minuter tillbaka. Dita har fått frukost, en ren kattlåda, Charlie har fått ren blöja och kläder, de enda som väntas nu är att hon vill ha lite välling :) Men hon har fullt upp att krypa efter katten för att ta tag i svansen, mongoCharlie är i farten. Mammas hjärta ♥ Sitter och halvkollar Bumbibjörnarna här :D Alltid lika kul!

Jag saknar min pojkvän :( BUHU

Senare till eftermiddagen skall pappa och jag fixa så att Chollan skall vara där inatt, för jag hade tänkt att träffa lite vänner ikväll. Så detta blir nog kul skall vi se.. Ah, jag sitter här halvnaken, borde nog ta på mig något så jag inte fryser som inatt :P Ha de braO

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela