Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

BVC

Publicerad 2010-10-12 15:55:28 i Familjens vardag

Nyss hemkommen från att ha GÅTT till bvc och tillbaka, dvs över en mil idag. Hurtiga Madde är i farten ! Allt gick jättebra, bara att Charlie bus var lite blyg inför bvc skötaren och hennes elev som var med idag.

Charlies vikt idag, 8 månader; 7100 gram
-||- längd idag, -||-; 69 cm
-||- huvudomfång idag, -||-; 42.7 cm.

Hon växer så bra så :) På tilbaka vägen hem somnade busan i vagnen, trötter var hon.

Så nu skall jag börja med att värma upp maten ifrån igår som vi åt till middag :) Gott gott.
Skall också försöka ta oss in till Göteborg imorgon eftermiddag och träffa Emelie, hade jag tänkt mig. :) Längesen vi sågs hihiih.

Ikväll skall jag och Chollan bada :D Mys mys, men nu skall vi äta :D Tjaaarå!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela