Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Den goda skiten

Publicerad 2010-10-02 11:58:19 i Familjens vardag

Hittade mskitmånga gamla bilder från 07-09 någongång som jag la ut på Facebook, kunde inte låta bli :P Minnen är fan kul från alla tillfällen :P Så ni som är vän med mig där kan se dom goda stunderna ^^ med mig och mina bästa vänner.

Natten var jobbig, Charlie vaknade stup i kvarten kändes det som, nä men varannan timme? :S Hon sover otroligt dåligt och det gör att jag också får färre timmar att sova om natten vilket resulterar till att jag har blivit rätt lätt irriterad men inte på Charlie men på tex katten haha, stackarn :P Hon får ta min skit men hon är faktiskt rätt jobbigt ibland :P Springer som världens fartdåre, upp och ner , överallt hahah.

Skall över till mamma en stund och ta in Måns, om han vill inte. Mamma och systeryster är iväg sedan igårkväll och imorse. Så jag hjälper till =) snäll man är va!

Har bestämt att ha Halloween fest hos mig 30 oktober, men vet inte vad jag skall klä ut mig till =( Urusel på sådant. Behöver förslag.

Charlie är pigg som vanligt idag, uppe vid 07 idag ;P Hon har ätit frukost, lunch och sovit lunch. Jag har inte ens kommit i riktiga kläder så jag sitter här i myskläder, men de är gött det med ;) Nu skall jag kila upp till mamma, hejs :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela