Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Digitalkamera inköpes

Publicerad 2010-10-29 08:13:35 i Familjens vardag

Attans, haha Charlie har lärt sig stänga av tvn och sätta på den nu :P Så nu kan hon sätta på stereon och tvn ^^ Jössös. Helt galet här hemma nu.

Senare vid 16.16 åker jag och Chollan intill Göteborg, jag skall köpa en digitalkamera :) YEY! Något jag verkligen längtat efter i år ;o Har hittat en Canon jag fastnade för, Canon är bäst :) Tycker jag och sen kommer Samsung när det gäller digitalkameror :) haha.

Charlie sitter framför tvn och gapar som världens apa, hahah. Hon pratar på sitt egna lilla språk vilket låter görsött ^^, Vi vaknadade idag 05.45, men fick henne att somna om så vi vaknade sen 06.48 istället, GÖTT :D

När Charlie somnat för lunch sen, så skall jag duscha och fixa mig inför dagen :)

Nej nu skall vi glo vidare på Vakna med the Voice :) HAJJ!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-29 14:49:35

Herregud har du klarat dig utan kamera sedan charlie föddes? :O Hade jag aldrig knnat göra sedan keven & chris föddes :p



Men gött med en kamera äntligen då :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela