Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Djävulens dag

Publicerad 2010-10-28 17:19:53 i Utelivet

Helgen är efterlängtad som f-a-n! Nästa helg är också efterlängtad som f-a-n! ='DDD

Längtar speciellt till söndag nu :) Vallda dag, mysmys! Och på måndag nu är det Borås som gäller, Unga föräldrar gruppen tillsammans med Linda och barnen om hon vill :)

Har dock inte bestämt mig om utgången blir fre eller lördag, skall ha en vila-upp-mig-dag faktiskt och sova ut när man är barnfri :)

Sitter med systeryster och pratar minnen >=D hihihi, jag har då alltid varit djävulsk och inte bara idag (A)

Skall kopiera det hon skrev;
Josefine Jossy Eidland jag vet, du har alltid varit jävlig. minns vid ett tillfälle i onsala när vi var små, så satt vi och åt så vände jag bort för att ta telefon eller nått. så kom jag tillbaka och skulle ta en klunk av mitt vatten, så hade du naturligtvis lagt en köttbit i mitt glas. :P så jävla typiskt dig! nåja, nedu, jag ska hitta något riktigt jävligt att göra emot dig :D

HEHEHEHE (A) Jag tar alltid kort på dom som sover över hos mig, fråga Robert. haha supersnygga kort ;)

Jag har varit på cphumör hela dagen, tillochmed haft Charlies kläder åt fel håll, haha men hon ser okej ut ändå :P Hahahah. nej fy, måste fan sluta nu innan jag pessar ner mig fan :D

Utgång nästa helg, och dom som inte följer med är äckliga!

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-28 19:17:37

Hm måndag.. Jo men då kan vi nog :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela