Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

DÖD

Publicerad 2010-10-08 17:20:19 i Träningen

Idag har jag fan varit hurtig! Åh, stolt över mig själv fan.

Imorse gjorde jag 150 situps, vid 12 tiden gjorde jag 150 situps till och nyss gjorde jag 150 situps till :D 500 situps! Jag är fan grym. Imorgon blir det inga situps men annan träning som hantlarna mer noggrant och trappmaskinen ;) haha. Vill bara att den 24:e skall komma så får då skall jag hem till pappa och väga mig :D Sist vägde jag ju 63.3 kg när jag var där. Drygt 2 veckor sedan nu.

Är så fett taggad! :D Magen och allt jävla kroppsfett skall bort! ;)

Lovar att det minst blir 200 situps till innan jag går och lägger mig ikväll ^^ försöka komma i säng tidigt idag. Har en del ärenden att uträtta imorgon förmiddag :)

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-09 06:23:23

herregud vad sittup :O ja gjorde 20 igår och var helt dö kan ja säga! ock har ja ju inte tränat på evigheter men ändå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela