Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

En lördags morgon

Publicerad 2010-10-23 06:45:40 i Familjens vardag

Tråkig kväll igår MEN gjorde inte så mycket för jag fick sura för mig själv, hade inte varit mycket till sällskap. Var bara nere igår så det stod härliga till. Usch usch usch! Fått sova en hel del timmar vilket jag behöver..

Och allt detta tjöt om jul, jag blir seriöst knäpp. Min familj skall vara lite överallt, ingen direkt jul ihop vilket det aldrig brukar vara. Men ah.. Mamma kanske skall vara med mormor och sin bror med familj, pappa blir hemma eller upp till Alingsås för att vara med farfar med familj där och systeryster skall troligen vara med sin pojkvän med familj i Göteborg. Vart fan blir jag av då? :(

Mina grannar ovanför kom hem för en timme sen, och dom var då inte ljudlösa direkt... Deras tunga steg i trappan så jag vaknade direkt, sen vaknade Charlie också så nu har vi varit uppe sen lite innan 06. På en lördag?! KOM IGEEEEEN!

Barnpogrammen är på för fullt här hemma, jag är trött. Ännu sur. Inget jag vill dela med mig av till någon :P Sitter hellre och huttrar för mig själv. Funderar fan på att göra något riktigt elakt och nu känner jag mig hämningslös. Men neeeeeeee, skall inte göra något men mina tankar leker på för fullt hiihhihi ;)
Ett par människor skulle fått en del käftsmällar igår ><

Och så får vi hoppas på att Charlies kille Keven blir frisk som nyss blivit sjuker, hoppas han är frisker eller mycket bättre tills hans kalas på söndag, imorgon så vi kan gå :)

Fick beröm igår av en jag hade kontakt med för ett par år sedan att jag passade i mitt ljusa hår och de är alltid skoj att höra, dock fick man ju ännu mer beslutsångest för om man skall färga det mörkare nu ^^, Ian är för söt :D Kul att du hittade mig på FB. Så ses vi om 2 veckor vid min barnfria helg :D

Alldeless nyss här;


Nej nu skall vi busa vidare här ^^ ha det fett !!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela