Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

En söndag som denna = Inte bra

Publicerad 2010-10-03 17:14:33 i Känslorna

Vet inte vad det är med mig. Jag skulle äta sen frukost förut, men hade varken orken eller lust att äta. Försöker träna men går inte eftersom jag inte har någon direkt energi. Jag är inte ens hungrig längre. Jag har inte ätit på över 31 timmar. Tog ett glas saft igår eftermiddag, yey. Varje gång jag försöker äta något blir jag illamående och klarar inte ens av en tugga.

Jag är så sjukt låg idag..

Hade en marddröm inatt, vilket resulterade att jag inte kunde somna om. Gick och duschade och sen somnade jag i badet. Jag har sovit 4 timmar inatt. Lite trött. Tack och lov är Charlie jättesnäll mot mamma idag :)

Hatar den marddrömmen jag drömde inatt för den påminde så jävla mycket om en annan dröm som var liknande. Fast då var det inte en gubbe med en lie som ville hugga ihjäl mig. Då var det självklart min idol, Marilyn Manson som var knäpp. Jag sprang i en skitlång spiraltrappa vid sidan av ett parkeringshus. Tills slut fann jag en dörr som var olåst, sprang in fort som fan och skulle gömma mig bakom en bil då min älskade (DUMMA!) Brian Hugh Warner AKA Marilyn Manson dök upp från ingenstans alls, sprang fram mot mig och högg in en kniv i min bröstkorg och genom skelettet. Kunde riktigt känna hur ont det gjorde, hur den vassa kniven trängde sig igenom allt och knäcktes av totalt. Vaknade en stund efter samma ögonblick och hade skit ont i bröstet. Satte mig upp och kollade om det var något och jo, tro fan det. JAG hade smårivit mig själv och nypt mig och fått lite små blodfläckar på min vita t shirt jag sov i..



Idag har jag varit klädd i tshirt bara, inte ens orkat ta på mig något mer. Charlie är den mest finklädda här idag ^^, Har katten i knät nu och Charlie kryper omkring och letar majskrokar.. Funderar på att dra mig till sängen och skalla kudden och dra täcket över huvudet och hoppas på att morgondagen blir bättre... Ja, de kanske jag gör senare!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-10-03 18:16:23

ibland får man lov att vara lite lat å gå runt i endast t-shirt :D haha i do it all the time!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela