Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

FETT GLAD

Publicerad 2010-10-24 21:47:02 i Träningen

Idag har det gått en månad sedan jag började träna och äta sundare osv. Mätte mina kroppsdelar som sagt också och jag mätte mig precis på alla ställerna igen nyss och fick en positiv överraskning. Tänkte att 1 cm kanske försvinner eller max 3 cm totalt på alla ställerna tillsammans men icke sa nicke :D

Midjan: minus 2 cm - 72 cm nu
Stussvidd: minus 3 cm - 91 cm nu
Låren: minus 3 cm - 94 cm nu

Så totalt har 8 cm försvunnit från min kropp på en månad! Vadå att jag är glad? Varför har jag inte börjat träna tidigare? Jävligt bra fråga... Men nu är jag igång och skall bli snyggare än snyggast fan! :D

I vikten har det försvunnit 3.5 kg, vilket gör mig superglad! :*

Nu gäller det bara att fortsätta som jag gör, och bli snygg som få :) Sen då jävlar, allt på plats för mig här i livet!

HURRA FÖR MIG! :D

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-25 12:42:46

Hejja hejja :) Jag ska bannemig skärpa mig jag också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela