Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Folsom prison blues

Publicerad 2010-10-11 21:43:02 i Familjens vardag

Har kommit in i ett blues, jass och country tema här, de mesta jag lyssnar på dagarna är det ^^ Så skön musik!

Nätterna blir bara bättre nu för både Charlies och min del, vilket är hur härligt som helst. Men ännu lite problem men de är inget till var de var innan så :) Charlie är jätteduktig nu verkligen. Sitter på knä/huk själv och har bra balans. Och när hon står upp och håller i sig, kan hon gå i sidledes :)

Igår var de en go dag. Dock var vädret cpit ;s Ute och gått någon timme med morsan och Charlie, handlade gjorde vi. Sen till kvällen blev det en filmtitt hos morsan, och så gjorde vi äppelpaj :) Blev gott, och bara ÄLSKA VANILJSÅS <3 Charlie gillade också äppelpajen ^^ speciellt äpplebitarna att gnaga på :)

Dagen till ära har varit lugn och go. Varit ute och gått någon timme, jag har tränat, Charlie har fått leka av sig, gunga med mig också :) Imorgon skall vi till bvc för vägning, mätning och hörselkontroll igen :) Se vad skrollan väger nu :D

Mitt internet är cpsegt igen ;S skall ringa och klaga imorgon >< Så bilder kan de bli ont om här i bloggen igen tills den 1 november igen...

Barnfri till helgen nu är helt säkert iallafall, så fredag lugnt hemma och lördag ut :) kulkul ! nee nu skall mysa vidare med Dita ;D hejs !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela