Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Göteborg om ett tag

Publicerad 2010-10-19 14:14:08 i Familjens vardag

Skulle egentligen in till Göteborg igår, men blev aldrig av. Vädret var piss. Men idag skall vi fanimig ta oss i kragen och åka in :P Så jag och systeryster samt Chollan drar in vid 16.16 :)

Imorgon blir det in till Göteborg igen, ett par barnfria timmar då mamma har Chollan och jag får sitta modell igen för Madde :) Skoj :D



Alltid lika skoj att sitta modell, förra gången var trevlig :) Och då blev resultatet jättebra, och de såg ut såhär;


:D

Nu skall jag leta lite kläder att ha på mig, och sen.. busa vidare med Chollan här :D Till eftermiddagen vid 15-16, blir det att träffa vårat favorit par, Linda & hennes två grabbar :) Läääääääängesen vi sågs så det kommer bli supermysigt! :) Saknar ju dom, och Charlie saknar sin lille kille, Keven :)

Ha en bra eftermiddag/kväll nu :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-20 08:52:27

Jaa äntligen! :)) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela