Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

HELVETESKUKIFITTDAG KAN DÖ!

Publicerad 2010-10-29 16:56:46 i Känslorna

HELVETES KUKDAG OCH ÄNNU VÄRRE FITTHELG!

Allt är bara fel, jag vill inte vara ensam ikväll, pallar inte. Inte efter det här! Tur så ställer ju Robert upp <3 Guld värt skall du veta. Så vi ses imorgon :)

Jävla deppkväll. BAHH på allt. Allt kan bara dra åt helvete! Just nu hatar jag verkligen allt och alla, förutom Charlie ^^ så arg är jag inte.

Men just i sånna här stunder, de är verkligen då jag vill pausa mammalivet och bara vara ensam, totalt jävla ensam och bara försvinna ett tag... /=

Jävla snorungar som knackar på också för att tigga godis, draaaa! Låt mig fan få gråta ifred, orkar inte se folk ><

Nu är jag jävligt negativ jag vet de, men fan? Man blir ju inte direkt positiv till en skitdag och skithelg. Inte om man är ensam, jag pallar inte. Nu blir jag så jävla rasande att jag tillochmed kollar lägenheter i Stockholm, skiter i allt och alla. Här finns inget direkt som håller mig kvar ändå, Charlies pappa frågar aldrig om henne eller frågar självmant att få träffa henne så vad spelar det för roll. Nu bestämmer fan jag här, och jag har varit alldeless för snäll FÖR länge angående detta !

Alla kan bara dö , låt mig få gråta ifred, utan att bli störd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela