Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Hopplös

Publicerad 2010-10-13 07:45:40 i Familjens vardag

Pigga och möra sedan 07 idag. Okej, jag är varken pigg eller mör men Charlie är. Sitter här i soffan och glor vakna med the voice och Charlie försöker ha ihjäl gå stolen hahah. Ser väldigt skoj ut och gör en massa stön och stonk ljud, fast nu kommer de mer.. arga stön ;o

Sen när Charlie somnat för lunch skall jag duscha håret, kontakta Robbin och säga hej och hå, att vi ses senare runt 18 ikväll :)

Och jag är verkligen HOPPLÖS nu för tiden med att kolla tvn, film osv på kvällarna. Runt 21 igår, stängde jag av datorn för att kolla CSI Miami tänkte jag, men efter 30 minuter somnade jag, lyckat eller vadå? Och vaknade 22.38 ;o Gick och la mig direkt, hahaha. Jag har nog blivit världens tråkigaste sällskap :(

Charlie kryper omkring i soffan här bakom mig och drar i Dita ;) hahaha. Katten är allt då härdad nu kan man ju lugnt säga efter alla försök hon blivit utsatt för. Charlies dåd.

Imorgon har vi tvätt tid, och det är redan torsdag imorgon ;o Jössös.. Aja får väl ta och göra något annat kul nu ^^ Tjaoooo

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-13 08:56:03

vi köpte den för 1995:- men tar 1500:- för den. den är ju bara använd en gång men den är ju ändå "begagnad" så fort man köpt den.



En akta graco cosmic, kan visa bild också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela