Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Höst <3

Publicerad 2010-10-08 09:57:17 i Familjens vardag

Jag älskar verkligen hösten, dom flesta hatar hösten för att de brukar just vara kallt och mörkt ute inte jag säg. Jag är så alltid så varm av mig, så jag älskar det! Det är fint på trädet utanför mig just nu. Röda, organga och gula lös nästan överallt. Snart är det jul också. Blir väl att hela släkten är i Vallda som vanligt :) GillarT! Mitt äppleträd på framsidan börjar bli riktigt gul/oranget nu, jättefint !

Höst och vår går hem hos mig. Våran är speciell för jag fyller år mitt i blommruschen då alla vitsippor börjar visa sig och det börjar bli grönt överallt inför sommaren, och även inte alltför varmt heller :)

Idag blir det att fixa sig snabbt när jag väl känner för det, har faktiskt fått sova totalt 4-5 timmar. Från 04-06 och sedan 07-08.40. Det kallar jag jävla lyx nu när jag knappt får sova något alls, så jag känner mig rätt utvilad jag :) Lite skoj för min näst äldsta syster skrev igår vid 02 på natten på Facebook chatten såhär;

Annelie: Vaken??!
Jag: Aaaa
Annelie: Jag jobbar
Jag: Inte mycket jobb om du sitter här och nördar :P
Annelie: Sant, skall nog gå nu
Jag: Okej :)
Annelie: Puss puss på dig lilla syster!
Jag: Puss på er alla!


Nörda sådär mitt i natten på Facebook, fyy dig syster! Haha ;P Som jag planerat blir nästnästa helg en Onsala/Vallda helg :) Kul att åka iväg lite, så får mamma och systeryster hjälpa till att passa Dita här.. Saknar Amanda och Philip, alltid lika uppfriskande med småbarn :) Kan inte vänta tills man själv får fler barn OM man får det, annars får man fixa det på annat sätt haha.

Annars ser dagen ut att mamma kommer hit och hjälper till att underhåller Charlieskumbanan medans jag springer upp och ner på vinden med lådor som skall upp, kläder Charlir vuxit ur och hämta ner större kläder som passar om 1-2 månader :) Sen skall jag dammsuga lägenheten och småfixa ännu mer, tänkt möblera om i sovrummet med ;P och kanske köket samt vardagsrummet? Måste klippa gräset i min trädgård med på fram och baksidan kom jag på nu ;s

Nu sitter faktiskt Charlie själv och leker i sin korg med leksaker och katten vetefan vad hon sysslar med, sitter i C's gåstol ;s haha, mongo. Och jag sitter här och lyssnar dark psy trääänceee! Så jag vaknar till. Skall nog brygga kaffe men då blir jag så jävla hyper, äsch lika bra vafan ;) Får jag kanske mer gjort! FAN, måste handla också haha, ännu en sak att göra fan ;O Aja, skall jag hinna med den sega tankten jag har får jag la ta mitt feta arsle och röra på mig nu... Haajjsss!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela