Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Inget att säga nu

Publicerad 2010-10-03 11:50:58 i Familjens vardag

Så jag har lite bloggtorka här. Har annat för mig nu :) Men bilder från bloggtorkan kommer om ett par dagar igen..

Plus att jag mår halvbra nu sedan några dagar tillbaka.. Inte sjuk men psykiskt.
Ett annat som är bra är att jag blivit smalare, eller magen tinar bort sakta men säkert, bra med träning :D och med det så har jag blivit helt knäpp och tränar varje dag nu, känner mig jätteduktig!

Och idag är det min pappas födelsedag! Grattis älskade pappa på 58 års dagen!
Jag älskar dig! Världens bästa pappa någon kan få :)


Natten inatt har varit bättre men fortfarande sover hon oroligt, stackarn. Troligen tänderna som gör ont och att hon inte heller riktigt kan komma till djupsömnen :( Och så har det väl med 8 månaders ångesten att göra. Visste inget om det förens idag, så jag har läst lite om det och det stämmer precis in på Charlie, så man får hoppas att det försvinner såsnart Charlies tänder däruppe börjat komma :) Mamma och pappa erbjöd sig ha henne någon dag och natt snart eller när jag vill om jag behöver sova ut eller så, men än så länge funkar jag haha. Hon har ju varit väldigt klepig ända från första dagarna hemma när hon föddes.. Sover väldigt oroligt som jag. Vaknar flera gånger under en natt vanliga fall, är vaken ett tag och somnar om osv osv. Jag själv har haft det så sedan jätteliten vad jag minns ;o Kanske något litet släkt drag där ja..

Nu har Charlie somnat, SKÖNT? Jaaaa. Skall ta och göra mig sen frukost nu. Havregrynsgröt med linfrön :) NOM NOM, här skall vi bli smala ^^ I slutet av månaden blir det att köpa Chiliburn också som Emelie eller skall vi säga Ellie Emelie? ;) sa verkar funka bra vad hon förstått, kanske skall testa det med, träning på det och nyttigare mål om dagarna, perfekt :) är skitpepp nu ! hihi

Ha det brao!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela