Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Jag är nog den äckligaste som finns ;s

Publicerad 2010-10-20 23:49:09 i Familjens vardag

Tänker inte gå in på detalj vad som hände, men jag vet att Lulu kommer skratta ihjäl sig och mobba mig ännu mer, bara för hon är en av dom få som känner till mig fetisch :(:) HAHAHA :D

Nog om det.
Dagen blev helt uppochner, inte alls som planerat. Skulle träffat Linda men blev inget där, skulle träffat Robbin men blev inget där heller, så jag hörde av mig till Mella och hon sa JA, så vi drog in direkt till Göteborg. Mötte upp henne på korsvägen och traskade hem till henne och Martin. Lagade mat, snackade skit och hade allmänt skoj som vanligt <3 Tog 22.03 bussen hem och USCH vad trött jag var, kunde knappt hålla ögonen öppna fan ;s Läste knappt 10 sidor i min bok.

Imorse ja! haha :D Blev sminkad och träffade upp Madde på kungsportsplatsen i Göteborg vid 09.45 och blev sminkad så fin så :D 70 tals tjej blev jag ;) Blått blått blått :D

Är så sjukligt trött, skall nog försöka läsa lite till i boken och sen nana faktiskt ;o Skall tvätta imorgon 10-14 som vanligt. Sen vid 16.30 blir det fika i Kinna med Linda ÄNTLIGEN! :D haha. Så detta kommer bli efterlängtat, och NEJ jag kommer säkert inte bli babysjuk... (A)

Natti natts!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Lulu

Publicerad 2010-10-22 11:49:26

Elulu dåå ;) haha. Du är rolig och unik :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela