Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Lugnare med åldern?

Publicerad 2010-10-12 10:43:18 i Utelivet

Fredagen nu är oklart men lördagen blir det utgång. Förfest klart, krogen klart, efterfest oklart. Blir en utehelg med finaste Emelie.

Festhumöret är på topp iallafall så nu får ingenting förstöra det hela :)

Iförrgår ringde Robbin, och vi tjötade på ett tag. Ett av samtals ämnerna blev att man verkligen blivit lugnare med just att vara "vild" när man är ute nu för tiden, man var verkligen hänsynslös och så jävla paranoid som 18-19 åring, och även om de bara är 2-3 år ifrån man själv var i den åldern så har man utvecklats otroligt mycket..

Så jävla mycket dumma saker man gjort som man fått stå sitt kast. Som en natt när jag och Emelie var på Mingel i Kungsbacka, FYFAN! Är fortfarande svinrädd att gå dit pga det som hände, fyfan. Usch... Jag vet att vi, jag får skylla oss själva men ändå. Ännu pinsammare sedan när man skulle polisanmäla skiten också ;s Böhhh. Jaja, gjort är gjort.

Eller den gången då jag och mitt ex hade paus. Böhh ;s

Och folk som känner mig, kan verkligen säga att jag blivit mer mild med allt sådant. När jag var 19 var allt som värst... Helst vill man glömma hela det första halv året som 19 åring.. Mycket skit man gjorde, och som hände då.

Tack vare Charlie har jag blivit ett mycket bättre människa <3
Jag älskar dig Charlie, världens finaste flicka i världen!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-10-12 17:28:58

hahah men sjuka grejer får man göra när man är ung. sen kommer man på bättre tankar. fast vi ska vara glada att vi har livet kvar iallafall, kunde ju slutat illa :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela