Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Lunchen klar

Publicerad 2010-10-13 12:07:43 i Familjens vardag

Mat i magarna har vi nu, jag har fått duscha/bada, fixat mig lite fort och ah.. Ser ut som en trasig morsa hahah. Charlie är fortfarande i nattkläderna, har inte bestämt vad hon skall ha på sig ännu ;s Haha. Gjorde potatismos, köttfärssås till middag idag :) Kul att min mat alltid går hem hos lill dockan :D Då blir man glaaaaaoood! ^^

Vi är ju bjudna på kalas för Keven den 24;e oktober, men är så fantasilös just nu. Har verkligen tänkt sedan ett par dagar tillbaka, och så POFF slog det mig :D Och till Chris har jag också tänkt.. Kanske inte det roligaste att alltid ge kläder till små bebbar, så slog det mig efter direkt också vad han skall få :) ihiih, kulkul ;)

Sen blir det att åka till Göteborg och träffa snyggaste Robbin :D

4 månader kvar till Charlie fyller 1 år. Snacka om att tiden försvinner ;o Blir kalas här med då ju självklart :D

Dagens låt; Slipknot - Snuff <3

Nej nu skall jag nog.. göra annat här ^^

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-10-14 02:10:54

aannat? :P

du, du o tokmorsan linda kan väl koka hop nån bloggmammaträff i gbg ey? hon bor där, du ville ses där.... liksom? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela