Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Mamma hjärtat, aj aj aj

Publicerad 2010-10-15 15:27:48 i Familjens vardag

Aaahh, nu har Charlie åkt iväg.. Och mitt hjärta värker sönder. Gör alltid lika jävla ont när hon åker iväg.. Men hon behöver mer tid med sin pappa vilket är bra, och jag behöver lite tid för mig själv. Sova ut skall jag verkligen göra imorgon :O SKÖNT som få!

Så kommer hon tillbaka på söndag eftermiddag någongång iallafall, så de känns bra :)

Så nu får jag riktigt njuta av ensamheten, utan Charlie eftersom den är såpass liten ändå. 2 dagar totalt är vi ifrån varandra, men de går <3 Varesig man vill de eller inte.

Men helgen kommer nog bli toppen :) Mysigheter och festligheter står på schemat i vilket fall. Kul kul!
Skall nog.. haha vet faktiskt inte vad jag skall göra nu ;o Diska de lilla som finns kanske? Mjaaa..

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-10-18 00:22:01

haha, ja vafan ska man göra när man väl ÄR barnledig liksom? man får fan hjärnstillestånd :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela