Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

MONEY, SUCCESS, FAME, GLAMOUR!

Publicerad 2010-10-17 21:48:11 i Familjens vardag

Jag har två filmer jag måste få tag på verkligen.

1. The party monster
2. Phantasmagoria: The Visions Of Lewis Carroll

Självklart för att Manson, min man hihihi, är med i den :)

Hursomhaver.
Helgen har varit barnfri, jag har fått sova utan att bli störd vilket har varit otroligt, gott har det varit! NOMNOM! Och redan om 3 veckor skall hon fara iväg till pappa samt farmor/farfar igen.

Och imorgon - BOKAR VI ÄNTLIGEN VÅRAN RESA! :D Efterlängtat Som fään! Nu har jag smuttat på min oboy här i över en timme, det vill inte ner även då jag vet att de är cpgott ;O Har världens ångest för att jag inte tränat på två dagar också.. Skall ta mig och göra 800 situps bara för att jag varit dum! Gör vanligafall runt 400 per dag, men nu har jag slarvat så jag lägger på 400 extra ;) Haha, elak jag är mot mig själv, HÖHÖ?!

Idag, eller rättare sagt helgen.. Har varit.. Helt sanslös ;s Det har ringt folk hela tiden idag =O och nu på kvällen har jag fått säkert 24692400 st sms ;s av olika personer? Haha fan vill dom mig NU?! Aja. nog nog. I veckan blir det att ta sig till Göteborg också för att träffa min älsklings Mella :) Det gillar vi! Annars är ingenting direkt planerat, träffa Linda och pojkarna, och ta bort på hennes grabbar såklart ;)

Inte så värst mycket mer att tillägga.. Jo.. Jag hatar att vara över filosofiskt ibland, speciellt nu. JÄVLA CP TANKAR! Aja, de var allt! ;P

Och jag älskar min dotter !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-10-18 00:21:13

hehe :P men inte va så elak mot dig själv. drick oboy och njut av livet. ;)

när är det ni ska åka sen? 3 veckor? pössen

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-18 15:03:59

Jaa i veckan ses vi! :) Kunde du på onsdag? :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela