Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Morgon gymnastik

Publicerad 2010-10-22 11:45:52 i Familjens vardag

Ändrade planer. Robert kommer en annan dag, han kände sig inte så bra och jag vill inte riskera katten eller Charlies hälsa. Eller min egna för del delen faktiskt.

Vaknade vid 05 imorse, upp och hoppa som sagt. Kollade tvn, satt här lite, myste i soffan. Sen somnade Chollan efter en stor tallrik gröt till frukost och välling. Somnade runt 09.15, och då la jag mig också igen, och vaknade för 20 minuter sedan, ASGUTT! Det gillar vi! Så vi låg i sängen och myste ett par minuter innan Chollan blev alldeless för rastlös ^^

Skall försöka fixa oss lite lunch strax, sedan fixa iordning oss och dra oss för att köpa presenter inför kalaset på söndag :) Charlies kille keven fyller ju år och Chris skall present för att han äntligen är född ^^,

Så ikväll är jag ledig, och söker sällskap =D

Och på tal om annat.
Pratade lite med Linda igår när vi träffades för fika i Kinna igår, om att fixa en mamma träff under vecka 44, om drygt 2 veckor sisådär. Blir nog troligen Göteborg eftersom det finns lite mer utbud :) Så nu planeras detta förfullt, skoj!




Här snackar vi morgon gymnastik :P

Nej nu skall jag göra oss lunch här. Heiiiiiiiiiii

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela