Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Mycket värd eftermiddag/kväll

Publicerad 2010-10-19 22:26:42 i Familjens vardag

Jag är äckligt glad/lycklig just nu! Allt går braaaaa nuuuuu!

1. Haft en förträfflig sen eftermiddag, kväll i Göteborg med systeryster och Chollan. Fick inhandlat en mössa (YEY!)
2. Jag och mamma har beställt våran resa nu till Maj nästa år! :D
3. Jag är väääldigt kär!
4. Imorgon skall jag sitta modell och bli finfin i ansiktet och håret mitt :)

Jag fick hem förut min bok jag beställde igår, och troligen kommer min dvd film innan fredag så jag skall mysa till hihihihihi. Den är pörr (nej ingen porrfilm!) :D

Mitt liv just nu; Mycket bra :)

Efter sittningen imorgon blir det att åka hem igen, hämta Chollan och åka in till Kinna och fika med våra bästa, Linda, Keven och lille Chris! <3 Saknar er! På torsdag har jag tvätt tid, YEY mindre kul kanske men ah.. 10-14 som vanligt. Försöka ta mig till Göteborg till eftermiddagen och träffa älsklings Mels <3 Vi behöver varandra i dessa svåra tider med familj, vänner och oss själva ibland. Love you Mels!

Nu hade jag faktiskt tänkt mig att tvätta av sminket, krypa ner i sängen och läsa min bok för 5:e gången :D Natti!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela