Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Något + och något -

Publicerad 2010-10-23 13:09:17 i Träningen

Vi börjar med det som är minus.
Drygt 2-3 månader efter jag födde Charlie fyllde jag år, köpte nya fina kläder som jag skulle ha på mig. Jag köpte mig ett par görsnygga liknande läder/skinn leggings som passade perfekt och dom har jag bara använt en gång, den gången jag var ute sen har det aldrig blivit av, så tänkte jag; Ne nu jävlar skall jag fan ha på mig dom idag MEN dom var fan förstora. Sitter inte alls lika tajt som dom gjorde bra då.

Och nu till det som är plus.
Med tanke på att det har snart gått drygt 1 år sedan Charlie föddes, och jag har verkligen inte ens tränat något alls, varit ute och gått då och då som jag är med henne osv. Men sedan en månad tillbaka har jag tränat regelbundet varje dag, slutat med socker/snacks/läsk helt och ätit syndare vilket har gjort att jag har gått ner i vikt, vilket är skitbra gjort av mig. Så nu måste jag köpa nya kläder i mindre storlekar och de gör en glad! Hurra för Madde!

Eftersom alla mina gravid kilon äntligen är borta nu så känner jag mig redan lite mer attraktiv ^^ MEN nu när jag gick ner mina 3.5 kg på 1 månad, och nått den vikten jag ville verkligen ha tillbaka, vilket var min inskrivningsvikt vid gravidteten och nått den så skall jag yttligare gå ner dryga 8 kg har jag bestämt mig för gärna 10 kg. Men nu tänker jag fan ha gått ner 10 kilo tills vi reser utomlands och det skall jag fanimig klara!

Nu har jag ändå 6 månader på mig att träna mera, äta bättre och fortsätta den livsstilen :)

"I'm gonna be a skinny bitch!" som en kille från Anna Ankas träningspogram sa på tvn och de skall jag fan också bli, fast I'm gonna be a skinny hot mama :D

Imorgon skall jag mäta mina områden jag mätte för en månad sedan, kommer bli spännande! Är svinpepp och glad, vet ju redan att 3.5 kg är borta iallafall, vilket känns otroligt skönt må jag säga. Magen och låren känner jag av mest förändring på :) YEY !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela