Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Någtot positivt

Publicerad 2010-10-10 11:22:17 i Träningen

Tränar för fullt, dagligen. Känner mig skitduktig för en gångs skull i mitt liv. Om man bortser från att jag är ensamstående. Men jag har aldrig varit en träningsmänniska, förutom när jag var yngre och tränande simning varje vecka.

Jag hade 2 veckor nu där jag knappt åt någonting, kunde gå 1-2 dygn utan mat, ett glad vatten ibland kanske men inte mer. Men nu sedan i torsdags har jag börjat trycka i mig någonting.. Minst ett mål om dagen.

Idag har jag hunnit med 100 situps. Första 1.5 veckan gjorde jag 20 st situps, paus 15-20 sekunder sedan 20 situps igen osv, fram till 100. Nu kör jag 50 st situps varje gång, paus 25 sekunder och 50 st situps igen, snabba 100 situps. PEPP man är inför resan alltså :) Fettet på magen skall bort men utseendet kan jag dock inte göra något åt men det är bara att leva med de..

Jag äter inte godis, chips, popcorn längre. Har faktiskt tappat suget, och om man väl känner lite sug tar jag och borstar mina tänder, då får man den här renhetskänslan i munnen och vill inte ha något annat som förstör smaken ^^ Försöker hålla mig till GI-dieten som Lulu rekomunderade. Lite svårt när man ibland KAN bli sugen på oboy dock /= Men de är bara att skita i det och ta ett glas vatten istället haha.

Nu har jag fått i mig lunch dvs dagens mål :) Duktiga Madde är i farten fan! Och hon kommer bli farliiiiiigt snygg ;)

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-10-11 00:25:01

ojooooj! minsann.

och jag är ju inte ett dugg avundsjuk på er solsemester. inte då. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela