Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Nattpromenad

Publicerad 2010-10-18 09:01:53 i Känslorna

Mådde så dåligt inatt och pallade inte att vara hemma. Så jag tog Charlie i barnvagnen och gick ut i regnet vid 03..

Mina tankar har skenat iväg inatt till jag vet inte vart. Har tänkt på två saker som står min nära hjärtat.. Vilket är min familj och dom man mist.

JAG BEHÖVER SEMESTER!

Jag får ta och kolla på DH om en stund istället, för att komma på bättre tankar. Sedan skall jag, Charlie och pappa iväg ett tag..

Funderar på att åka och simma i simhallen i helgen, men måste nog köpa badbyxor till Charlie först, och gärna hitta en baddräkt till mig, aldrig jag tänker visa min mage igen ><

Pip hej!

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-10-18 14:23:33

jag vill med simma!

och idag ska jag och vincent gå till lindex o hämta ut kläder. hiih :P



pössen på noset söta du!

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-18 23:30:16

oj, haha. Men de står lördag ovanför de så det fattar nog folk då :p Skulle ju stått söndag,men blev lite fel :p

Postat av: Sondreaida

Publicerad 2011-03-08 11:38:02

Great site, keep up the great work

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela