Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Nockad =(

Publicerad 2010-10-19 08:10:16 i Familjens vardag

Vaknade av att Charlie nockade mig imorse, AJ! Jag som är så jävla känslig med min näsa, så kom hon där med sitt huvud och, DONK - Näsblod direkt. Såg ut som en mordplats i sängen min hahaha. Jaja, hon menade ju inget illa så ^^

Sitter med Charlie och kollar barnpogram; charlie och lola :P Kul kul! Snart blir det frukost för våran del också, eller mest Charlies del, jag skall försöka trycka i mig lite frukost jag också.

Det regnar fortfarande, vilket dte gjorde igår också. Grått och blött, så det blir nog inget Göteborg idag heller /= Triiiiiiist! Hursomhelst.

Haha Charlie bara står här breve mig och ser skitsöt ut, igårkväll var hon inte på världens bästa humör, men när hon väl var glad var hon sötast ;) Först kollade vi vem som kunde gapa högst, sedan gickc de över till stön.. Haha :P Så det var rätt skoj, skulle träna och låg på golvet så kom hon och avbröt mig hela tiden. Först skulle hon klättra upp på min mage, och över, fram och tillbaka över mig, sen kom katten för att ligga PÅ min mage när Charlie var i farten hahaha. Sen tänkte jag, kanske bättre om jag ligger på rygg? Så jag testade det, men då la sig båda på mig så den träningen blev aldrig av. Så jag fick bara gjort 550 situps :( Haha :P

Madde is in love :) and is not anylonger single ^^ like like like! And I liiiiiike my boyfriiiiiiend :)

Nu skall de avslutas här :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Extremt anonym KLEVIS

Publicerad 2010-10-21 02:37:43

I like my girlfriend!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela