Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Pissenödig

Publicerad 2010-10-21 06:31:40 i Familjens vardag

05:58 var de dags att stiga upp idag, vilket jag egentligen ville men bara att gå upp :P

Charlie sitter framför tvn och kollar barnpogram, vilket har gjort henne helt paralyserad och vill inte ens titta på mig när jag pratar henne ^^ Tonåren börjar redan nu haha.

Och som vi pratade om igår Mella. Att vakna och vara sjukt pissenödig, och inte ha orken eller lusten att gå upp under natten HAHA, så har jag haft det inatt. Orkade inte gå på toa innan jag la mig, och jag har pressat som fan under natten nu så det inte varit sant, har så ont i magen så jag vet inte vad. Känns nästan som förvärkar, AJ?!

En bild ifrån igår måste jag ju bjuda på. Dock webcam bild men ändå ^^


Såhär såg min sminkning ut igår efter jag satt modell :) GillarT! Nej nu skall jag fixa långsam frukost haha, och göra kattlådan och lite annat kraffs ;o HaaaaallO

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela