Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Så härligt!

Publicerad 2010-10-14 11:42:26 i Familjens vardag

Tvätten är nästan klar, går nog tillbaka om dryga 30 minuter. Charlie är väl inte direkt på hennes bästa humör just nu, väääldigt mammig /= Så det är bra att hon skall vara hos sin pappa med familj i helgen, får hon klänga lite på dom istället hihi.

Jag skall ta och diska, tina mat, städa iordning, fixa i badrummet, och sen fixa mig själv och då har troligen Charlie skumbanan vaknat här. Så då blir det lunch, lek och bus, och bara ta det lugnt. Ringa systeryster och gratta henne, hon blir ju stora 19 år idag ^^ den åldern jag bara vill glömma bort! ^^ Se om och när hon åker till Göteborg, så vi kan dra in tillsammans :)

Ikväll, imorgon morgon, lunch och kvällen tar mamma hand om Dita pita här, göra rent kattlådan, ger henne mat och kelar :) Kommer ju hem imorgon kväll efter 19 säkert så..

På lördag blir det fest för fulla muggar :) Förfest hos Emelie med lite folk, vettigt folk faktiskt :P sen blir det Gretas (jag vill dit!) och sedan får man se om det blir efterfest någonstans haha. Annars drar jag hem som vanligt vid 02.25 på natten :)

Jag och busan imorse ^^


Jag skall nog ta och duscha fort också.. Luktar.. död katt här typ x| Jaaaaaja, hade brao!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-10-14 13:04:22

emelie davids mamma? :P

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-10-14 13:16:23

förfest hos linda som du kallar för emelie? :O

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-10-14 14:33:59

okiokii :P

Postat av: emelie

Publicerad 2010-10-15 14:41:39

haha kan vi inte ragga upp nåra 'gays' på lördag? och efterfesta med dom.. hahah

Postat av: Jessie

Publicerad 2010-10-16 15:43:02

Haha, död katt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela