Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Sitter i bilen med chollan och pappa påväg...

Publicerad 2010-10-31 16:56:33 i Familjens vardag

Sitter i bilen med chollan och pappa påväg hem.. Varit i vallda från 12 hos min syster med familj :) fått massor av kläder till charlie, leksaker och lite porslin till mig :) ätit gött, lekt och pratat har vi gjort. Alltid lika mysigt att vara hos syster.. Nu när vi åkte från dom tog vi onsalavägen till kungsbacka och hem istället för vallda-kungsbacka. Körde förbi vårat gamla hus.. Sorg i hjärtat verkligen. Och så kollade jag i mitt gamla rum, helt svart i rummet mitt :( nu är vi vid onsala kyrka där charlie döptes:) usch. Man saknar att bo här just för läget alltså. Jaja.. Skrev bara lite snabbt nu. En sak till. Jag saknar min älskling :( <3 hej svejs

Kommentarer

Postat av: Michaelsilje

Publicerad 2010-12-15 12:34:05

Spirits are speaking in my dreams and other ways

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela