Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Snäll jag är =)

Publicerad 2010-10-01 12:59:57 i Familjens vardag

Har köpt busskort nu fast pappa har det och kommer med det senare =) Och det börjar gälla på torsdag nästa vecka, och bara för att jag är så sugen själv på det så passade jag på att bjuda min älskade pappa på pizza till lunch idag ^^ Gottgott! Så en kebabtallrik utan lök med pommes och massor av fefferonis kommer hem vid 14 tiden då vi äter lunch här hos mig =) Charlie skall allt få smaka på fefferoni hon med ;) Hahah skämtåsido.

En annan sak också jag fick reda på av moster Stefan för en liten stund sedan var att i början av Januari nästa år, kommer en öl/whiskey festival till Göteborg som just nu är i Stockholm, ligger på min prio lista ;) Vet exakt vem jag skall dra med mig på den festivalen =D Haha

Både jag och C har fått på oss lite kläder nu iallafall, leker lite smått. Hon är på bättre humor för stunden, vilket är gott för oss båda. En annan sak, igår tog Charlie ett steg utan hjälp här i vardagsrummet, duktiga tjejen innan hon drattade i backen ^^ Mammas prinsessa <3

Nej om jag skulle ta och städa iordning och diska det lilla som finns i köket ? ja, det gör jag! Skriver senare =) Ikväll kommer kanske systeryster över då vi skall ta en spelrunda N64 ;) haha. Alltid lika skoj juu. Hej!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN

Publicerad 2010-10-01 13:27:39

ååå, det måste du skriva upp i hennes första år-bok! :D

hur gammal är hon nu? inte såå gammal välle? riktigt tidig är hon. modig brud du har avlat fram! ;) (hahahha kom inte på nåt annat roligt sätt att säga det på) :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela