Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Spela Wii ikväll :D

Publicerad 2010-10-14 08:31:33 i Familjens vardag

Fick sova till 07.30 idag, LÖX! :D
Charlie har fått frukost, ren blöja och kryper omkring här i nattkläderna fortfarande. Jag sitter här i en stor tshirt och ser ut som ett monster O.o Haha. Halvkollar/lyssnar på Vakna med the voice, de enda rätta på morgonen. Natten har varit go, den blir bara bättre och bättre nu. Så vi får hoppas på att Charlies tänder snart dyker upp däruppe :)

Snart är klockan 10 också, då blir det att dra sig bort till tvättstugan och tvätta fram till klockan 14. Sen fixa oss det sista, och packa för senare vid 16.16 eller 16.41 åker jag, Charlie och troligen systeryster iväg till Göteborg där vi skills åt. Vi drar vidare till kungsbacka pendeln för att åka med bussen bort till Vallda och hälsar på/övernattar hos syster Annelie :D kulkul! Så ikväll blir det att spela Wii säkert med lille Philip, och busa med Amanda ^^, mys!

Imorgon blir det inget bloggande eftersom vi inte har datorn med oss och orkar inte låna deras, så finns på sms/facebook via mobilen..

Nej nu får jag börja röra på döfläsket här senni!!!! ;) Tjao !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-10-14 10:12:07

syster annelie har ett myyyycket vackert namn, tycker jag allt. :P



asså? det visste jag inte.. det har hon inte talat om för mig. haha! detts aka nog undersökas. :P

men hon bor väl fortfraande i trakterna?

skulle va kul om vi kunde dra ihop ett gäng föööre jul nu.

och om ni vet nåt cafe eller lekland eller såntdär för de mindre barnen :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela