Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Stupify

Publicerad 2010-10-06 14:37:44 i Familjens vardag

Livet är väl inte på topp av sina anledningar menmen.

Charlie utvecklas nu som bara den, står mot grejer och går sidledes än så länge. Tjötar på på sitt sätt också :) Snuttegurkan min! <3

Dock är de ju tänderna nu som är det värsta för henne och mig. Sover inte alls på dagarna knappt, nätterna är dom värsta. Från hon somnat för natten och till morgonen, och med att vara vaken på nätterna sover hon.. Mellan 7-9 timmar, och jag har så jävla svårt att somna om också, så jag får sova kanske max, 2-3 timmar varje natt. Och hinner inte sova ikapp på dagarna eftersom hon inte sover längre knappt /; Äta orkar jag inte heller längre, lusten är helt borta.

Såhär ser våra morgonar ut :)




Men mamma har lagat mat hos sig så jag kunnat gå dit nu i två dagar och fått i mig lite lunch. Mitt enda mål på dagen. Tränat gör jag också duktigt :) Hejja mig !

Ingen utgång i helgen som sagt, inget barnfritt. Kanske nästa helg, eller så om man har tur... /=

Nu sover äntligen Charlie !! Och den fria stunden måste jag diska annars kommer de säkert börja lukta död fisk här inne ;s så mycket disk har jag.. Fyfan. Usch! Får hoppas på att helgen blir bättre... Imorgon kommer ju Mr hot Bob AKA Bobba hit :) Filmkväll eller något. Fredag inget planerat, frifrifri. Funderar på att dra med Charlie till eftermiddagen in till Göteborg och vandra runt med någon kompis..

En annan kul sak, i slutet av månaden skall jag äntligen pierca mig, som jag längtat <3 ihihih

Avslutar nog här.. TJaO!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-06 17:02:47

Madde på riktigt jag är jätte gärna barnvakt! Det går kanon eftersom både jag & kimmie är hemma då, säg bara till! Skulle bara varakul! :)

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-06 22:28:20

okej åh :/ Keven är inte rolig heller kan jag säga dig.. Han har ju alltid varit gnällig, men nu.. herregud! Vet inte om man kanske märker av chris mer nu eller vad det är. Kan inte vara själv en minut, helt ska han sitta i knät och så ska man leka med honom.. puuh..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela