Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Sunspots

Publicerad 2010-10-12 10:32:49 i Familjens vardag

Sunspots cast a glare in my eyes.
Sometimes, I forget I'm alive.
I feel it coming and I've gotta get out of its way,
I hear it calling and I come 'cause I can't disobey -
I should not listen and I shouldn't believe but I do,
yes I do.

She turns me on,

she makes it real.
I have to apologize
for the way I feel.

My life, it seems has taken a turn.

Why, in the name of God, would I ever want to return?

Peel off our skin,

we're gonna burn what we were to the ground.
Fuck in the fire
and we'll spread all the ashes around.
I wanna kill away the rest of what's left
and I do,
yes I do.

She turns me on,

she makes it real.
I have to apologize
for the way I feel
and nothing can stop me now -
there's nothing to fear,
and everything that ever was
is inside of here.

Woah, woah, woah, woah, woah

nside of here.

Now, I just stare into the sun

and I see everything I've done.
I think I could have been someone,
but I can't stop what has begun
when everything is said and done,
and there is no place left to run.
I think I used to be someone -
now, I just stare into the sun.



Dagen till ära har varit kanon än så länge, fick sova fram till 07.30. GUD vad goooooooott! Har dunkat Rob Zombie hela morgonen här hemma, så grannarna är la skitsura men vad fan? Var ju inte jag som satte på stereon ;) Var ju faktiskt Charlie skumbanan hahah.

Bvc idag kl 14.00, orkar inte gå ända bort till Kinna och bort till jysk, en jävla bit men mitt fläsk behöver röra på sig. Måste bli smal inför resan verkligen :) Annars är det ju onödigt att ens åka med om man inte kan visa upp sin "snygga" kropp :P Ne skämtåsido ;)

Igår hade jag en riktig mysig kväll. Tvn var av, bara musik i bakrunden och låg och tänkte en massor, små målade, smsade hela kvällen ^^ och hade levande ljus. Jag? Levande ljus? haha :P Katten var helt till sig och ville gärna nosa och vara i närheten.. Nu har iallafall Charlie somnat för sin lunch, när hon vaknar senare blir det lunch för hennes del, kanske min. Så nu skall jag passa på att städa lite smått, diska (kanske) och fixa mig själv. Lämna tillbaka bilstolen måste jag göra i veckan också, och köpa en ny >< 2000 kr kommer försvinna bara sådär... KUL!......... Inte men välbehövligt.

Nu skall jag allt ta och fixa mig :) Hejzzzz

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-12 11:05:57

Vi har en helt ny bilstol som vi använde en gång bara, ångrade mig med färgen. Köpte en annan ny istället. Har kvar kvittot o allt. Något av intresse?

mvh linda

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-12 11:07:12

råkade skriva mvh, haha töntigt det lät :p Men hade skrviti till en anann innan om det så därför haha :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela