Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Tvillingarna slog till

Publicerad 2010-10-26 07:42:15 i Familjens vardag

Igår kom Robert hit som planerat som vi planerat ett bra tag. Spelade N64 från 22-03, sen började vi slockna.. men somna gjorde inte jag, låg och bara tänkte i timmar, som igår natt.. Har nog inte ätit såhär mycket gpdis/chips och cola på.. Ah jag vet inte hur länge. Känner mig fortfarande mätt av allting, hahha :P

Och nu sedan 07 har jag och C varit uppe och vakna dessutom. Jag har inte sovit på två dygn. Jag börjar bli trött och mina påsar under ögonen ser hon väldigt attraktiva ut med..



Jaaaa som sagt, vi är otroligt snygga tvillingar ;D

Till helgen är halvklart vad som händer och sker. Vallda besök skall bli av någon dag ett par timmar. Bli bjuden på mat, få bebiskläder, leksaker och grejer till lägenheten av bästa storasyster Annelie <3

Och de är verkligen frost överallt ute, ser ut som snö... GUUUUUUUD vad jag vill att snön skall komma nu, att det blir riktiga minusgrader, då äre gött! :) Gillar som sagt kyla..

Barnpogrammen dunkar på här hemma nu, YEY! Fast Charlie är inte så överdrivet intresserad nu faktiskt, vill hellre knättra och störa mig ^^ sötnos! Kan ju inte sitta/ligga i soffan eftersom Robban sover där :P Skall ta bort på han nu, som jag alltid brukar när han sover, här :D HÖHÖ!

okej, gick mindre bra. han vaknade nyss HAAHHA :D

Jaaaaaaaajaa, nu skall vi avsluta här.. Lugn dag. hade velat träffa benkebunk idag men går inte, så det får bli en annan gång :( Skall köpa lite saker idag annars, så jag får dra med mig Robert här ;)

ha de fiiiiiinfiiiint!!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela