Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Utvilad?

Publicerad 2010-10-10 09:48:52 i Familjens vardag

Herregud vilken jävla skön natt! Har fått sova flera timmar, är så utvilad så det inte är sant, längesen jag fick sådan här sömn.. Charlie mår bättre också, så de känns gott.

Just nu sitter Charlie och leker på golvet här breve mig.



Charlie har fått havregröt till frukost, verkar nöjd och belåten.. Men vem vet, shenet kan bedra! Skulle inte förvåna mig om hon blir grinig och vill bli buren/sitta knä hos mig.. Mammas lila mammigris ;P

Idag blir det en visit till antingen Göteborg eller Kungsbacka :)

Som sagt.. nu kommer C krypande här mot mig, vill att jag skall hålla henne... ;o ställer vid upp vid min sida..


Ingen lugn stund alls. Jaja, att bära blir ju bara ännu värre så nu får hon stå vid min sida och sura ^^ Vill inte göra det värre än vad de redan är.. Som när vi är hos mamma, och hon kryper till mig och vill bli buren.. tar alltid mamma henne, för det är ju så man skall göra.. Så hon inte bli allt för mammig, någon annan tar över. Om man har den möjligheten då vill säga.

Nej nu har jag inget annat att säga ;o Avslutas!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela