Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

VADÅ EFTERLÄNGTAT? HAHA

Publicerad 2010-10-01 10:09:57 i Familjens vardag

Nu äntligen är det ny månad dvs mitt bredband är snabbt igen !

Och jag har faktiskt lovat http://donkens.blogg.se/ att visa en bild hon gjorde till/på mig ;)


Tack för idolbilden, och jag älskar den!!! :D PÖSS!

Annars idag blir det en lugn dag/kväll. Blir att spela lite spel till kvällen näe Charlie somnat och jag har egentid =) Får bli lite Far cry 2 och lite Assassin's creed. Nu äter jag lite frukost och Charlie har somnat för sin lunch stund. Hon är så gnällig så det finns inte, tycker synd om henne =( jaja, det blir ju bättre trottsallt =)

Skall gå ner sedan och troligen köpa hårfärg... Är skitnervös! haha :P Fast ah.. får en annan hårfärg i mitten av oktober =) om drygt 2 veckor färgar jag det. får se vad som händer och fötter i helgen, har ju inget busskort ännu, men skall köpa det om ett par dagar som sagt, troligen i slutet av nästa vecka så det "håller" längre ^^ Nåja. Nu börjar snart D.O.U.L på tvn så jag får la glo det ;P Dita ligger här breve mig, sötnos =D Ha de fint! Om någon har tråkigt, kom hit ikväll (kanske) ^^

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-01 10:23:18

Ah jag hoppas också flytten går bra, men det ska de nog göra :) Tack för att du sa att du kunde hjälpa till, vänner de :)



Du & charlie får komma och hälsa på i veckan :) Bra att du ska köpa busskort snart så vi kan fara iväg som vi alltid gjorde innan :) :)

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-01 10:35:53

Vi klarar oss med vår hjälp, men himla snällt att du erbjöd dig :)



Ah men vi kan ju ändå åka på loven, efter kl fyra & helger :)

Postat av: DONKEN

Publicerad 2010-10-01 11:48:43

hihi vassigooo :P

vad är doul? :P

Postat av: DONKEN

Publicerad 2010-10-01 12:16:46

ahaaaaaaa, det som är på 4an nu? det vincent satte igång på högsta volym och står o glor på? kan det vara deeee..? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela