Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

10-14

Publicerad 2010-09-30 08:56:09 i Familjens vardag

Charlie bus vaknadade först runt 07 men fick henne att somna om och sen vaknade hon vid 08.10, SÅ SKÖNT! :) Lagt ihop vit/kulör tvätten i påsar så det är bara att kasta in dom svarta och vita påsarna i respektive tvättmaskin. Har ju tvätt tid sen 10-14. Äntligen, har inte orkat tvätta på 4 veckor! HAHA :P Så jag känner att det är dax nu att ta en tvätt förmiddag :)

Nu sitter jag och matar Charlie. Snart blir det frukost för min del, så vi båda får våran frukost! Gottgott! Sen dusch och fixa sig, och likaså C :) Ha det bra-o! x)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-30 11:20:53

Kikar in.. Vad ska du göra ikväll då? :)

Postat av: Millah

Publicerad 2010-09-30 13:32:38

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela