Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

all I do

Publicerad 2010-09-21 09:23:52 i Familjens vardag

all I do
I can still feel you

numb all through

I can still feel you
hear your call
underneath it all
kill my brain
yet you still remain
crucified
after all I've died
after all I've tried
you are still inside

all I do

I can still feel you

you remain

I am stained





Jag älskar och saknar dig av hela mitt hjärta!

En av dom finaste kärlekssångerna verkligen, musiken, texten, sången, Trents röst... Allt är så fruktansvärt bra att jag bara ryser av upphetsning.. Alla andra jävla blask kärlekslåtar, är ju ingenting jämnförelse med det här märsterverk! (
min åsikt ^.^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela