Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Andra gången i rad

Publicerad 2010-09-12 11:21:21 i Familjens vardag

Blev en sväng på Rockbaren igår med Emily och hennes trevliga vänner :D haha, och hennes fulla vän Tobias. Sedan försvann alla för några ville äta och skit, så jag och Linn? gick till centralen och väntade på våra buss och tåg hemåt. Där fick vi sällskap av en pratglad snubbe, som sedan pratade ihjäl oss haha ;P Så man kan väl säga att jag fick trevligt sällskap av Linn men själva kvällen i sig var halvkass :P Hahaha

Och något som jag alltid befarar när man åker nattbussen hem vid 02.25, att somna och vakna någon annanstans. Självklart hände det igår. Skulle hoppat av i Skene, hade somnat och vaknadade i Örby!??! HAHHA något jobbigt men frågade busschaffören om han skulle till garaget, och de finns i Skene så ja dit skulle han om ett par minuter. Perfekt för mig! :D Fick gå ifrån Frölich och hem, tog en kissepaus på hemvägen, kunde inte hålla mig hela vägen hem :P Väl hemma så myste jag med Dita direkt och sedan somnade jag fortare än kvickt i mina stora, goa, röda säng! <3

Så idag har jag fått sova ut riktigt ordentligt utan att bli väckt av Charlie, och de har varit jättegott. Något jag verkligen behövde kan jag säga. Usch och fy så gott! Så inom ett par timmar, runt 15-16 snåret anländer Charlie banan i min famn!! Har saknat henne verkligen.
När hon är borta och man är ensam hemma, inbillar man sig själv en massa ljud ifrån henne som låter som när hon brukar vakna, smågrymtar lite och just det ljudet tror jag mig höra titt som tätt ^^ Men näää, ingen Charlie hemma ! Men snart så! :D

Ne nu skall jag fixa något att äta, bara katten som fått frukost än så länge ^^ Nu är de min tur, hahah :D
Skriver mer sedan :) Heeejshopps!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-09-12 11:44:17

Nja det tycker inte jag, hehe :p Han är en KOPIA verkligen av keven när han föddes, ska lägga ut bättre bilder strax så kommer du se :) Lik kimmie som bare den! :)



Jo amningen funkar bra, dock gör det ont som fan, men ja försöker tills de inte går längre. Ammar just nu :)

Postat av: DONKEN

Publicerad 2010-09-12 23:50:05

hehehe känner igen det där med att man hör ljud, fastän de inte är där.. :P samma sak hände när jag hade lämnat vincent på dagis första gången. jag trodde hela tiden att han sov i sitt rum. men icke. :P



graviditeten so far är lugn, förutom humöret som är ganska depp, aggro, och helt skitförbannad. oftast. men de kommer ljusa stunder också ibland, som tur är.. :)

pöss

Postat av: Lotti

Publicerad 2010-09-13 10:50:44

Sv, Tack! Den är jättemysig :)

Vilken söt tjej du har! Kollade hennes vikt och längduppgång, och min dotter ligger ungefär samma där, lite kul :-)

Postat av: Lotti

Publicerad 2010-09-13 11:09:29

Haha, jag tror man hade flytit bort i en sådan som vuxen, den är rätt varm ;-)



Ebba vägade 3364 och var 48, på 5 månaders kontrollen vägde hon 6070 och var 63,5.

De tog ut henne med planerat snitt 4 dagar innan BF, eftersom hon låg i säte.



Vart kommer Charlie ifrån? Udda tufft namn på din lilla tjej :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela