Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Att röra på fläsket

Publicerad 2010-09-21 18:05:16 i Familjens vardag

Är förjävla härligt! :D haha. Har varit så nedrans nere hela dagen, och jag tänkte; NEE FAN, båda jag och Charlie behöver luft och sol nu, vi går och handlar godis! HAHAHA ;d smart där man är när man vill gå ner i vikt va? ^^ Inte direkt smart men JAJA, har hela tiden på mig att gå ner till den vikt jag vill ha dvs 50-52 kg :P Behöver inte stressa mig till de, då blire inget bra ändå :P

Skall bort till mamma sedan och kolla IDOL-10 tillsammans :) förra årets idol var uselt, kollade knappt auditions men detta året har jag kollat alla avsnitt förutom 1. Känner mig duktig :)

Charlie går omkring som en vilde i gåstolen, haha. Min lilla lurefax :P går omkring och tjoar som en tok också, haha och slickar på leksakerna, ser skumt ut :D Eller som mamma/mormor kallar henne; Vilda Matilda ! :P Nåja ^^

Imorgon kanske det blir simhallen, inte för att jag skall bada ännu eftersom jag inte är tränad eller har en baddräckt som täcker magen för bristningarna man fått ;$ Så en kompis kanske kommer hit imorgon, så blir det bad, lek och stojj :) C älskar ju att bada så. Skall åka förbi JYSK imorn med och köpa mig det billigaste skostället jag kan hitta och om det är i träfärg blir det att köpa en svart färg för trä och måla måla måla :D Urkul sådär på en lill lördag imorgon :)

En annan sak, HUR MOBIL BLOGGAR MAN? vill så gärna veta, men fattar nada :P hahah. Då kan jag ju få in bilder här :) hur går allt till, någon som vet med erfarenhet här, tack?

Nu får jag nog göra lite krubb åt lilljäntan här osm yrar omkring som en dåre hahah. :) Min lilla Charlie banan är då sötast! <3 Skriver senare kanske om jag orkar :) Hej hopp, gummi snopp!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: carrå - 19 år och mamma

Publicerad 2010-09-21 18:24:38

nej verkligen inte så det missade en hel del men är faktiskt väldigt tacksam att kontakten har knytits igen inte minst för Isabellas skull så så länge det är trevliga och sköter sig så kommer jag har kontakt med dem :). Tack!

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-21 22:47:37

inte jean banan där inte, utan charlie banan minsann! ;)



haha ja jävlar, gratulerar till datorn som överlevde vattenrummet. haha! ;)

och nä, bank inge kul. inte när man får nej. Det hade han väl för fan kunnat sagt när vi var där, att vi hade behövt mer i kontantinsats. Jag vet flera som lånat till kontantinsatsen, men antar att båda haft jobb då, kanske. Jag har ju inte det.



pöss!

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-09-22 12:07:22

Dom var jämte mig också såklart, men dock inte i min famn :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela