Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Björn Borg: Madde?

Publicerad 2010-09-07 15:43:27 i Allt och inget

Satt och kollade igenom lite skor på Brandos, dom är verkligen bäst på skor, bra utbud, butikspriser och ibland billigare, gratis frakt och retur frakt :D Iallafall.. Satt och kollade skor, och kom in på Björn Borg, så såg jag bara att det stod Björn Borg: Madde. Kul :D skor som heter som mig, hihihihi! Inte för att dom var direkt snygga och röda dessutom men hade varit skoj att ha bara för namnet, haha har ju sängkläder som heter Madeleine ;P också skoj!



Vid 14 tiden förut, tog jag på oss och gick bort till lekplatsen här vid oss så Charlie banan fick gunga lite, och sedan traskade vi bort till Kinna snabbt för att jag skulle kika efter en födelsedagspresent till min mamma som fyller år imorgon. Hittade en grej och köpte den, sedan gick vi tillbaka och Charlie somnade efter halva promenaden. Gott för henne, hon var lite smått gnällig. Trött och tänder som kommer upp är ingen bra kombo! Ett som är säkert :P

Vid 17.00 kommer en snubbe hit som skall göra rent min soffa :D Fick de som present av Linda och Kimmie, TACK :) Fick ju min soffa av min storasyster Annelie, och den hade några år på nacken, den var, är ju inte sönder eller så men den skall vara typ.. Ljus/mellan beige men den är mörkt beige typ och även då man tvättat den flera gånger, så detta var perfekt! :) så den kommer nog bli kanonfin igen! Som ny!

Bilder från idag kommer senare :)
Nu skall jag göra en kopp kaffe åt mig och lite knäckemackor ;P haha. Hejs!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela