Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Blond VS Svart?

Publicerad 2010-09-28 22:28:38 i Familjens vardag

Saknar mitt svarta hår som fan =( Funderar på att färga tillbaka det nu i oktober till brunt eller något, men aaahh.. Jag har lagt så fruktansvärt mycket pengar på att få det ljust så det inte är sant, känns dumt att färga det mörkt men men ^^

Gillar mig faktiskt i ljust hår, min naturliga hårfärg är ju guldblond typ. Men mörkt, det är så fint! =( Hahah. Jag har ju faktiskt varit såhär ljus nu i skallen från april i år, och det är nästan rekord för mig att ha ljust hår haha. Men man saknar det mörka så lätt, speciellt när man ser ens kompisar som varit ljusa och färgat det mörkt och andra med mörktbrunt/svart hår. Det är ju inte lika mycket jobb med mörkt som ljust hår.

Och mitt hår har blivit så jävla slitet pga mitt ljusa hår, även då jag haft schampoo, balsam, silvershampoo och massor av hårinpackning varje hårtvätt. Men det hade varit kul att vara ljus när man reser iväg nästa år för att bleka det ännu mer, fast på mer naturligt sätt samt bada i saltvatten som också är blekande. Brun kropp och ljust hår, det är fint! Men att vara brun och brunt hår är också snyggt. Haha, vilka "stora" problem man har va :P

Så... blond VS svart/brun hårig nu? Hmm..

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Publicerad 2010-09-28 23:32:22

färga underhåret mörkt, då?

Postat av: Johnny "Puma" Höglin a.k.a Silverback

Publicerad 2010-09-29 19:54:47

Jaa svart underhår med blont hår ovanför... M to tha fucking U to the goddamn M again and to the fucked up S! MUMS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela