Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Borta

Publicerad 2010-09-10 13:37:13 i Familjens vardag

Nu är det tomt här hemma, känns alltid lika konstigt hon åker iväg över helgen till sin pappa. Ingen som skrattar, gråter, kryper omkring, sjunger och har sig.. Helt tyst. Katten gör ju inte mycket ljud ifrån sig, och speciellt nu när tvn är avstängd, tyst ute och inga grannar hörs.. Då är det jättejobbigt! Jag har verkligen blivit en riktig mamma, blödig sådan haha.

Fick några söta bilder på Charlie bus innan hon gav sig av för helgen.





Världens bästa någonsin <3

Du kommer ha jättekul i helgen, och jag också. På söndag eftermiddag ses vi igen älsklingen min! Saknar dig redan, kommer sakna sönder mig efter dig puttenuttis. Oj, vad klockan är mycket!! Haha, får nog börja fixa iordning mig lite mer och försöka få tag på Emelie inför kvällens bravader tillsammans :) Ha en bra kväll för de skall jag ha :) <3 Tjohopp!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-10 13:45:26

Jaha, ni bor inte tillsammans du och pappan?

Va dum jag är, det står ju till och med ensamstående. Hur tycker du att det fungerar?



Jo, hittills har det bara varit krångel med arbetsförmedlingen samt jobbcoacher för mig som inte går att få tag i, haha! Men det löser sig nog !

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-10 15:30:11

Bra att det funkar då, det måste det ju göra när man har barn tillsammans så. Japp, vi träffades när vi var 13, höll ihop tills vi var 16, då träffade jag en ny - som det höll med i två år - så när jag var 18 blev vi tillsammans igen - och sen dess har vi hållt ihop :) Är 23 idag så det är några år..



Du har så rätt! Vill egentligen inte vara inskriven där - men är det för att kunna få lite pengar samtidigt som jag söker jobb, haha! :P

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-11 11:25:48

Hehe mm! Jag fick äntligen tag i dom - dom hade gett mig en jobbcoach som hade slutat - samt ett telefonnummer till skåne , mycket fel alltså - haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela