Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Bugar och bockar

Publicerad 2010-09-08 22:37:24 i Allt och inget

Tack en trevlig eftermiddag/kväll hos mamma ett par timmar där hon bjöd på födelsedags tårta och pratade som vanligt :) Riktigt mysigt! Massa telefonsamtal har hon också fått :P Rätt förstårligt hehe. Senare vid 17-18 tiden kom pappa förbi också och lämna en present till mamma och fick smaka på tårtan, och så lekte vi med Charlie banan allesammans i köket. Alla häpnas av att hon utvecklas så fort nu. Allt bara kommer, blir nyare saker hela tiden ^^

Charlie somnade runt 21.45, helt död. Hon var så övertrött att hon skrattade åt verkligen allting den sista timmen, haha söt hon var ändå, men tyckte synd om henne. Hennes ögon hängde verkligen och var smått röd runt dom. Haha, försökte få henne att somna men icke sa nicke va. Men tills slut gick de, fast då var både jag och mamma supertrötta och ville komma i säng. Fast när jag väl kom ut för att gå hem blev jag pigg av kylan ute :P haha, så nu sitter jag här i vilket fall och skriver lite om kvällen :)




Jag och lilla Dita alldeless nyss :) Pussgurkan min som myser när Charlie sover för natten <3

Ne, nu får jag ta och komma i säng. Är ofantligt trött faktiskt. haha, inte för att vi direkt gjort mycket men ändå ^^ Hittade iallafall min blankett som jag letade efter på Skatteverkets hemsida, :D var rätt framför ögonen på mig. DAH! Dum och blind man är, för snabb :P Men jaja :P Hej och godnatt på er!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- mamma till keven & liten i magen

Publicerad 2010-09-09 08:47:16

Ah precis, jävla kärring är jag, haha :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela