Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Då var man här igen

Publicerad 2010-09-08 09:27:04 i Allt och inget

Charlie ville upp och hoppa kl 07 imorse, då de var bara att dra sig upp. Ny blöja, vällingen, myskläder på och efter det satte vi på tvn, Vakna med the voice såklart och så satte vi oss i soffan och lekte. Sedan var det att ge Dita frukost, och göra rent kattlådan.

Har sedan måndagskväll letar upp alla mina vänner jag hade på mitt förra facebook konto. Har inte ens hittat hälften av vännerna, men jag har hela livet på mig att leta så det är ingen fara ;p


En del av Charlies dop presenter :)


Mys gumman <3


Alltid lika roligt att leka med Dita ^^, sötnosar!

Charlie banan somnade nyss för sin lunch sovstund iallafall.. Sover nog framtill 11 snåret, så jag skall passa på att ta ett skumbad :D Och lägga fram kyckling som vi skall äta till lunchen senare! Gott, efter det ringer jag pappa (om det går, eftersom min mobil är som den är :S) för att han skall hämta oss och köra oss till banken för att fixa ett nytt konto. KulKul! Ne om jag skulle ta och sluta knattra här ^^ Hejs!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela