Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Det lyser!

Publicerad 2010-09-21 13:18:59 i Familjens vardag

Herregud, det regnar inte! Det är sol ute, och de är härligt!

Men idag är det en sådan där dag som jag bara vill försvinna, glömma mig, ta bort mig själv. Ta bort mina känslor och allt därtill. Jag vill bara vara ute och promenera i min och Charlies ensamhet.. Vandra långt och det skall vi göra också, alldeless strax.
Det är jobbigt att gå igenom varje dag utan dig.. Jag hade så gärna velat ha dig vid min, våran sida. Min och Charlies. Att du fortfarande skall påverka mig så otroligt mycket även då du inte säger någonting till mig, vet om mig. Om du bara visste hur många tårar jag fällt för dig och ännu fäller. Hur mycket jag vill säga detta till dig.. Jag älskar dig och du kommer aldrig att få veta detta. Jag hatar mig själv. Att jag är så feg, att aldrig komma till skott. Fast.. Det spelar ingen roll om jag säger det till dig eller ej, du älskar inte mig. Du älskar inte mig längre, och de har du inte gjort på väldigt länge heller.

Bland dom värsta sakerna som finns, är att vara olyckligt kär en av dom.. Och det är jag.. fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela