Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Duktig dotter!

Publicerad 2010-09-17 15:48:16 i Familjens vardag

Charlie är verkligen så enveten så det finns inte. När hon kryper omkring så hittar hon något att ta tag i för att sätta sig på knä och nu börjar hon verkligen försöka dra sig uppåt, alltså ställa sig upp :P Är hon tidig eller? Jag vet ingenting, själv gick jag själv när jag var runt 10-11 månader helt själv utan stöd. Och hennes pappa likaså.. Men detta känns väldigt tidigt ^^ sötnosen min! <3

Bra att vara enveten ibland haha :) Hon vill så mycket och tills slut funkar det ;) hahah!

Kommentarer

Postat av: carrå - 19 år och mamma

Publicerad 2010-09-17 15:49:26

Haha jo det var jobbigt men man glömmer det snabbt.Ja tack och lov för bedövning.

Postat av: carrå - 19 år och mamma

Publicerad 2010-09-17 17:10:24

Ja man glömmer fort, det är nog meningen annars skulle väl ingen skaffa mer än ett barn :P

Postat av: carrå - 19 år och mamma

Publicerad 2010-09-17 17:32:33

Jag längtar inte riktigt än men hoppas på flera :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela