Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Duktiga jag =D

Publicerad 2010-09-27 14:36:46 i Resan 2011, Juni

Känner mig jävligt sparsam nu, msåte ju det med tanke på resan men denna månaden har jag kunnat lägga bort 1.800 :- och 1.500 :- av dom skall gå till avgiften som man betalar innan man betalar resten av hela summan :) Var något att är det inom Europa betalar man 1000 :- i avgift, är det utanför Europa betalar man 1.500 :- så vi skall en bit bort :)

Och jag har framtill slutet av April att lägga bort pengar, vilket kommer gå perfekt. Lägger jag bort 1.500-1.800 :- varje månad kommer de bli en jättekul resa och vi kommer kunna spendera mycket pengar :) Alltid lika skoj ;)

Kommer bli kul att komma iväg en vecka, fast sparar jag såhär mycket kanske man stannar två veckor istället, vem vet ;) Återstår att se :D hihihi!


Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-27 16:20:36

två vekor låter fan skönare. haha :P eller en och en halv, så hinner man allt o ändå längta hem lite. :P ska charlie med också?

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Publicerad 2010-09-27 19:13:50

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/september/mandag-dagens-blogg-3.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela