Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

=(

Publicerad 2010-09-17 08:49:40 i Familjens vardag

Allt påminner om dig. Allting jag ser eller hör, är en spegelbild av det vi gjorde tillsammans. Jag saknar dig. Jag saknar dig så inibomben!

Jag har nog aldrig varit såhär ledsen efter en person någongång. Tänk att du gjorde så stor påverkan på mitt liv. Skulle jag aldrig tro. Vi som mer trodde de var en kul grej från första början, men ätt snabbt därpå blev allt så seriöst. Ett riktigt förhållande. Jag älskade det! Och jag älskade dig.

Jag hade så gärna velat skriva exakt allting vi gjorde som jag saknar, från första början vi började "träffas" tills dom sista dagarna som vi hade kul och mysigt. Fan vad jag saknar dig, enbart bara tänka på allting. Usch, jag hatar det här! Jag saknar dig så jävla mycket och vill att du skall komma tillbaks till mig..

Vi båda har gjort en massa skit, mot varandra. Och jag ångrar mig så jävla djupt =( Fan vad jag älskar dig!

Kommentarer

Postat av: carrå - 19 år och mamma

Publicerad 2010-09-17 10:07:17

Haha japp, så pass :P. Jag kan säga att det var det bästa jag gjort att ta den, hade aldrig fixat det annars, det var helt klart min räddning så jag kunde få lite vila efter mina 5 dagar med värkar :P. men alla är ju olika. Okej låter bra :), Hade helst inte heller haft mycket smärtlindring men nu i efterhand är jag väldigt glad att jag tog det :)

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-17 15:34:59

:'(

säg det till personen då! skriv ett sms eller ring eller vad som helst..

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-17 15:57:16

gör så. :)

om du vill finna ett fel kan diu titta på min header som jag nu modifierat litegrann... hehe :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela