Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Fan vad skumt

Publicerad 2010-09-19 22:40:12 i Familjens vardag

Ligger för tillfället i badkaret med en massa jävla skum och de är.. skumt eller?

Systeryster och jag gick iväg förut och röstade, så nu är den oskulden väck. Skönt !! haha ;P nej usch nu börjar det bli för varmt  här i vattnet känner mig.. svettas fan! haah får nog börja dra mig uppåt snart? Innan jag svettas ihjäl och det blir ännu mera vatten i badkaret? ;P HAHA :D övertrött? JA, det är jag :)

flum med skum och är allmänt dum :D



Haha där fick jag allt till de... HAAA? ;) jag säger ju det, skittrött! Brukar inte nu för tiden vara uppe såhär "sent" haha, jävla tant jag blivit då :P Hursomhelst! Jag svettas ihjäl nu och imorgon kommer Charlies pengar och då blir det att köpa blöjor, mat och lite andra saker till henne för hela slanten eftersom det är ju hennes pengar ;) inte mina x)

Charlie somnade strax efter 20.35 förut, helt okej tid :) Bättre de än 23 som de var för ett tag sedan, fyfan :P då var man trötter :D men NEJ, nu måste jag duscha av mig med kallt vatten, jag svettas ännu HAHA och mer och värre. Luktar nog.. äckligt nu?! JAJA ;P

Godnatt, har ni röstat idag förresten?

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2 BarnsMorsa 2 be

Publicerad 2010-09-20 00:39:13

satt du med datan i baaaadet?! :P japp, har röstat idag. hjälpte ju inte, tyvärr. :/



ja, haha, det var faktiskt rätt kul. oddsen för de är ju ganska låga. iaf eftersom ingen av oss sagt att vi kommer lägga upp en video heller. haha :P



men jag som också skulle bada.. igår... :P haha. blev ju inget med det. och idag har det fan vart fullt upp.

pöss!



ps. skriv då, en text till mig. jag sparar den i ett dokument på datan tills det kommit dit ett par stycken nya. :P

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-09-20 08:54:37

Ja precis :)



Haha låtsas snobbar? där är ju dyrt o bo så då har man pengar :p Det är väldigt fint där tycker jag :)



Men man ska ju bo där man själv vill så det är ju tur man är olika :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela